قديم 19-11-2011, 01:07 AM
abdulkhaleq abdulkhaleq غير متواجد حالياً

abdulkhaleq is just really niceabdulkhaleq is just really niceabdulkhaleq is just really niceabdulkhaleq is just really niceabdulkhaleq is just really nice
افتراضي رد: حصريا ً:أفضل تقرير حصري عن المميزه جدا ً(sonata 2012) علي مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

يا استاذى الفاضل انا مش عارف انت تاعب نفسك ليه اذا كانت الصور مصرية ولا هندية ولا خليجية

الشاهد ان الافادة حاصلة بالموضوع وصاحبة تعب فى كتابتة وتنسيقة وبالتالى يستحق الشكر على الافادة

والاهم ان حضرتك لو عندك شكوى بخصوص محتوى الموضوع المفروض تتحط فى الشكاوى
ولو هو عتاب لصاحب الموضوع فالمفروض تبقى بالرسائل الخاصة بينك وبينة فقط لان النصيحة على الملاء فضيحة
ولو هو تشكيك فالبينة على من ادعى وحضرتك مذكرتش اي بينة او دليل يثبت ان الموضوع منقول
وبالطبع اتهامك لصاحب الموضوع بانة بغرض الدعاية لا يعتد به لان محدش يقدر يخش جوا نوايا حد فيعرف اذا كان نيتة الافادة ولا فقط الاستفادة

فانا ارجو من حضرتك انك تترفع عن الجدال فى حوارات لا طائل منها
واتمنى اشوف مشاركات حضرتك وموضوعاتك القيمة على صفحات المنتدى كما عودتنا

تقبل تحياتى
أقول لحضرتك ليه يافندم
الاخ المحترم يمثل جهة بيع, والخبر انها نزلت مصر
وكاتب في الموضوع انها عربية صاحبه (يعني الناس اشترتها وكده)

لو بصيت حضرتك عالصور زي ما انا كتبت برضه ومحدش عللق عالمشاركه دي
في صور بجنوط وصور بجنوط شكل تاني
مره متفيمه ومره بأكياسها
الصوره الاخيره اسم الوكيل جنب اسم هيونداي ورا عالشنطه مش موجود في باقي الصور وفي نفس الصوره مركب من المراكب الخشبيه المستخدمه قديما في الخليج
(كل ده لنفس العربيه اللي هي هنا في مصر) يبقى ليه كده ؟؟؟
وانا معنديش شكاوي خالص ليه بس يعني ؟ انا كنت اتمنى اجد اجابه منه وهو شخص محترم بس كان رده (مش عاجبك الموضوع ماتخشش)

اتمنى انا اجد منه رد على كلامي
وبعتذر جدا لو كلامي ضايق اي اخ
لكن لو الموضوع مجرد صور عن السوناتا او كده فبرضه مالهاش لازمه نقطة ان العربيه في مصر وخلاص الناس اشترتها وكده
بس كده
تقبل تحياتي