قديم 18-11-2011, 03:40 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حصريا ً:أفضل تقرير حصري عن المميزه جدا ً(sonata 2012) علي مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdulkhaleq مشاهدة المشاركة

وعلى فكره انا بصيت عالصور 20 مره عشان ما اظلمكش وعشان مكنتش متخيل ان الحوارات بتوصل لكده !
يا استاذى الفاضل انا مش عارف انت تاعب نفسك ليه اذا كانت الصور مصرية ولا هندية ولا خليجية

الشاهد ان الافادة حاصلة بالموضوع وصاحبة تعب فى كتابتة وتنسيقة وبالتالى يستحق الشكر على الافادة

والاهم ان حضرتك لو عندك شكوى بخصوص محتوى الموضوع المفروض تتحط فى الشكاوى
ولو هو عتاب لصاحب الموضوع فالمفروض تبقى بالرسائل الخاصة بينك وبينة فقط لان النصيحة على الملاء فضيحة
ولو هو تشكيك فالبينة على من ادعى وحضرتك مذكرتش اي بينة او دليل يثبت ان الموضوع منقول
وبالطبع اتهامك لصاحب الموضوع بانة بغرض الدعاية لا يعتد به لان محدش يقدر يخش جوا نوايا حد فيعرف اذا كان نيتة الافادة ولا فقط الاستفادة

فانا ارجو من حضرتك انك تترفع عن الجدال فى حوارات لا طائل منها
واتمنى اشوف مشاركات حضرتك وموضوعاتك القيمة على صفحات المنتدى كما عودتنا

تقبل تحياتى

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش