قديم 24-06-2009, 04:53 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي Bolbolan يطلب المساعده فى التفكير لشراء....

أقر أنا Bolbolan و أعترف بأنى فى حاجه الى رأى الآصدقاء للخطوه اللى بأفكر فيها وحقيقى ح آخذ باجماع

الآراء ! أولا : كنت ناوى أشترى نيوسيراتو و مازلت أفكر و ذهبت فعلا للمعرض و علمت ان الاستلام بعد 3 شهور

و ممكن يوصلوا الى 6 شهور علشان الضغط جامد و لك حرية اختيار بين لونين فقط مع دفع مقدم حجز 20000 ج !

طبعآ لم يعجبتى الكلام لآنه بيرهن 20000ج عنده 3 أو 6 شهور و ممكن بعد كده يقولك السياره ثمنها ارتفع أو

يجيب لك لون انت موش عايزه ! وبعدين أنا رايح أشترى سياره و كبيره يومين و أستلمها موش لسه ح يصنعها

لى ! و حاليآ أنا ضرب فى مخى أجيب نيو أكسنت فول أوبشن أوتوماتيك لعدة أسباب !

موتور 1600 - توكيل - قطع غيار - شكلها موش وحش قوى - لو الثبات وصوت الموتور بعد 120 كم موش حلو

قوى ( عمرى ما ح أزود فى مصر عن كده ) - أنا و زوجتى وابنى و بنتى - الاطوال من 180سم الى 175 سم

الاوزان أنا وابنى 220 -225 كجم والباقى عصافير ! و بم انى موش ح أبيع الكورولا 97 الشكل القديم !

وبكده أوفر 45000 الآولاد أولى بيهم !

والجديده ستكون استعمالى أنا و المدام و الكورولا للآولاد

يبقى ما فيش داعى للسيراتو ! ولا ايه ؟

المطلوب : هل هذا التفكير سليم ولا لآه ثانيآ : ما هى عيوب

النيو أكسنت عن طريق القراءة أو التجربه !

ملحوظه : ماهى الفول أوبشن اللى فيها ( و موش مهم

ايرباج ولا ايه بى اس ) كله فى الكلتش !

و دمتم و منتظر أراء الفطاحل !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127

التعديل الأخير تم بواسطة Dr. Bolbolan ; 24-06-2009 الساعة 05:12 PM