قديم 06-09-2008, 05:23 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nile_Storm مشاهدة المشاركة

ال 127 يااااااااااااااه ده انا اكتب فيها كتب
اللي عمري ما هنساه بالعربيه دي اول مشوار بيها العربيه واخدها من عند الميكانيكي و كله تمام و اول مشوار للكليه الساعه 8 الصبح في نفق الهرم و اداراك ما نفق الهرم لعنه الجيزه كلها
الطريق مشي ادام اجيب الاول هووووووووووب عصايه الفتيس تطلع في ايدي ptmnlo123per144 و الناس تزمرررررررر و تشتم و انا هنجت جوا العربيه و مش عارف اعمل ايه طلعلهم بيها و رفعتها قلتلهم اهه اتخلعت كان ورايا صف سواقين ميكروباصات سخسخو من الضحك و نزلو زقو معايا المسخره ان كنت مشغل نجوم اف ام وبيتكلمو عن حاله المرور و بيقولو مش عارفين الهرم واقف كده ليه هههههههههههههههههههههههه

ptmnlo123per145 ptmnlo123per145 ptmnlo123per145 ptmnlo123per145 ptmnlo123per145 ptmnlo123per145

حراااااااااااام عليك والله قلبى هقف من الضوحك ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش