قديم 15-10-2011, 02:05 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو سمحت ؟؟؟؟ إركن فى مكان تانى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen_bondok مشاهدة المشاركة

الرد فى الاقتباس
ما هو يا سيدى الفاضل ياكدة يا اما هشد معاة فى الكلام وهنمسك فى بعض وواحد فينا يتعور او يا سيدى قدر ان لما شافنى شديت معاه سكت وكبر دماغة .. ورجعت ولقيت الازاز محدوف بطوبة ولما متخربشة من اولها لاخرها ولا علامة مسروقة

يبقى انا كدة استافدت اية فى الحالتين ؟؟؟

بعدين والله زى ما قولتلك احنا مشكلتنا انهاردة فى مصر ان اغلب الناس بقت وخدها فتونة ومفقتدة للذوق وكل واحد بقى ع تكة ومستعد يتشاكل ويرفع السلاح فى اى لحظة والناس مخنوقة ومش طايقة بعضها

طيب ولية كل دة لو كل واحد هدى وفكر بالعقل وبالراحة والاصول هتلاقى الامور مشت وكلة زى الفل .. وانا ياما اتعاملت مع ناس كتير اقفال وطريقة كلامهم تكسر الجبل بس الحمد الله بالهدوء وباسلوبى فى الكلام والادب خليتة يقولى انت عاوز اية وانا اعملهولك

يا سيدى وربنا ما يوقعنا ابدا فى اى مشاكل مع حد ويعدى ايامنا ع خير ان شاء الله

HaMaDa-ToUB@R

01000902024