قديم 04-09-2008, 11:57 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

جالى زبون تانى الحمد لله ptmnlo123per154

اولا يا باشا تكلمنى فى اى وقت انا مش ممكن انشغل عنكم ابداً

ثانيا يا باشا تقل براحتك زى ما انت شايف من ساعة ما قعدت على الكرسى ومحدش عايز يسأل باين الناس خايفة تسألنى ولا ايه مش عارف

نيجى بقى للرد على الاسئلة

1-انت كنت شغال قبل كدة فى شركة c&co بتاعة النضارات؟؟

انا استشارى لمجموعة شركات منها شركة سى اند كو بالاضافة لمجموعة تانية من الشركات بس مينفعش اقول اساميها كلها هنا لو تحب تعرف هابعتلك على الخاص

2-انا لاحظت انك متحيز للنيسان بانواعها زى التيدا والصنى ...صحيح الكلام دة ولامجرد احساس غلط منى؟؟
منكرش انى معجب بشركة نيسان عامة وبتطورها فى الفترة الاخيرة بعد الاندماج وتحت قيادة كارلوس غصن وبالتالى كل موديلاتها الجديدة بدا من التيدا الى GT-R

من ناحية تانية تقييمى للعربيات دايما براعى فيه انى يكون تقييم شامل للجوده والاداء والتصميم الخارجى ومواصفات الامان والسعر والنواحى الاقتصادية والتوكيل طبعا وديه حاجات متوفرة فى نيسان

3-انا برضوا زيك بكرة التويتا كلها...مع انها ماركة محترمة واسم تثق فية بس لو افترضنا معاك 150 الف هتشترى اية فى الحدود دى ؟؟ ماذا-سيفك-لانسر اية اكس-نيسان تيدا ولا استرا ولا اية؟؟ولية
مش هقولك التيدا

سؤالك ده اصعب سؤال اتسألتة لحد دلوقتى بجد

بص يا سيدى لو فعلا معايا 150 بصراحة عينى هتزوغ على انى اجيب جولف او جيتا واقسط الفرق ptmnlo123per1104

او لو 150 بالظبط هبقى محتار شوية بين السيات ليون وبين السيفيك بس فى الاخر هشترى السيفيك ptmnlo123per193

الانسر والتيدا فى فئة 120 حرام تحطهم مع العربيات ام 150

لاكن لو فى الفئة ديه برضو مش هختار التيدا
(مش علشان وحشة ابدا بس علشان ميولى وجيناتى ورغباتى وهفواتى هتتجة للامبريزا ptmnlo123per1104

4-انت لية مش موافق على حكاية الاستيكرات..............؟؟

علشان سبب اساسى للخلافات فى نايل كان الاستيكرز وان اختلف اسلوب التطبيق بين اللى اقترحتوه وبين اللى بيتعمل هناك بس الموضوع ده واى موضوع فيه لم فلوس بيعملى حساسية ptmnlo123per127

5-اية اخر اخبار موضوع المجلة ووصل لغاية فين؟؟

والله يا صديقى المجلة حاليا مقفولة خالص ضبة ومفتاح

اولا لان الادارة الحالية رايها ان لازم نركز فى حاجة واحدة يا المجلة يا المنتدى

ثانيا لان عندنا لستة طويلة من التطويرات فى سوفت وير المنتدى نفسة وبعدين فى الواجهه بتاعة الموقع وعايزين نضيف برامج تانية غير المنتدى للموقع وفى الاخر المجلة هتلم كل ده فى صفحة واحدة فالمفروض نشتغل من تحت لفوق

على اى حال قدامنا مباشرة دلوقتى موضوع تحديث المنتدى ونقلة لسيرفر اقوى واداريا فيه انتخابات تجديد الادارة واختيار المشرفين وبأذن الله تطوير المجلة هيكون من اهم المواضيع اللى هتتناقش فى الدورة الادارية الجديدة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش