قديم 29-09-2011, 02:26 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطه ( قول معاك كام و انا اقولك تجيب ايه بفلوسك )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samer001 مشاهدة المشاركة

برجاء ترشيح سيارة مستعملة للشراء فى حدود 30000ج وحتى 35000ج تكون فول اوبشن وخاصة بتكييف قوي مع مراعاة توافر ورخص قطع الغيار فى الصعيد وسهولة الصيانة مع امكانية استخدام بنزين 80 أو 90 ، تنفع اسافر بيها من اسيوط للقاهرة مره او مرتين في الشهر . وانا محتار بين أكسيل أو أكسنت 99 أو لانوس1 أو دوجان أو شاهين ... إلخ .. ويا ريت مقارنة مفصلة بين الموديلات المرشحة من حضرتك .. وتحديداً.. أكسنت 98أو99كوري خليجي 1300و1500 ، لانوس 1-99 كوري خليجي ، أكسيل كوري ،شاهين 1400،دوجان1600 ..مع بيان السعر التقريبي للسوق حاليا .. ومستعد لتلقي عروض البيع لعربيات مملوكة للاعضاء هنا او عالخاص .. مع الشكر لكل من يساعدني بخبرته فى هذا المجال .. مع تحياتي لحضرتك علي مجهودك الجبار ..

بص حضرتك انا ارشحلك
فيات سينا سيدان
موديل 2001 من 31 الى 35 الف
و بحاله ممتازه تجيبها بالتمن ده
تكيف
سنتر
باور
زجاج كهرباء
اوبشنز كتير تانيه
عربيه قويه و شيك و فخمه
لو مقتنع بيها انا ممكن ادورلك على مستعمل منها و اقولك عليهم

دى اول حاجه و ارشحالك رقم واحد كمان