قديم 28-09-2011, 12:04 AM
الصورة الرمزية pharm45
pharm45 pharm45 غير متواجد حالياً
هواياتي: قيادة السيارات بسرعة

pharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud of
افتراضي رد: لسه خابط خبطه النهارده بالعربيه ، قولولى مين الغلطان ؟ وتكلف الخبطه كام ؟ يوجد صوره

تصدق بالله انا حصلت معايا قبل كدة ولكن مش على طريق سريع كان طريق صغير وفيه uturn فلما قربت منه وكنت برده واخد الشمال اديت اشارة يمين ومكنش ينفع انقل عشان كان فى عربيات يمين وفعلا انتظرونى لحد ما اعدى...وانا تقريبا فى نص اللفة وانا بعديها لقيت حيوان قام ناطط قدامى بعربيته وانا مشغل الاشارة وصحبى اللى جنبى مطلع يديه طبعا كالى الاكصدام كله وبقى فى الارض وانا خبطهله البابين الشمال وبصلى وقعد يضحك ..طبعت وقفت ونزلت اهزقه لقيته جرى!!!!
متزعلش انك هتلاقى البهايم كتييييير لكن لازم تكون حذر...يعنى انا بقولك موقفى ده مع انى كنت مشغل الاشارة وهديت لحد لما اطمنت انم مفيش حد هيعدى من قدامى حتى اللى حنبى استنونى بس مرة واحدة لقيت عربية جاية جرى من قدامى!!!!!بس برضه انت اللى غلطان المفروض تشغل اشارة يمين او تهدى لحد ما تتأكد ان مفيش حد من جنبك هيعديك ويلف

تويوتا...تاريخ صناعة السيارات فى العالم