قديم 20-09-2011, 06:17 AM
الصورة الرمزية sergeant
sergeant sergeant غير متواجد حالياً
من انا؟: م/ احمد هاني

sergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to all
افتراضي رد: عايز تعرف اى حاجه عن الساجا ادخل هنااااااااا

لا يا باشا الموضوع جميل بس عشان هو منقول انا مش قادر اتناقش مع صاحب الموضع لان فيه حجات كده مضيقاني وكلام غريب مثلا يعني ايه المتور كام برو ايه دا عباره عن ايه وايه الجامد الي فيه متور عادي جدا وفهمش اي جديد وفتيس اتوماتك عادي وبعدين البروتون اه طبعا كويس عربيه اثبتت وجودها بس يعني مش الي هو متطوره دا لسه ربنا كرهم بال CVT انهم يعملوه ونزلوه في عربيه ومعندهم اسلوب تطوير في المواتير او تكنولجي خاصه بيهم لسه تحت راعه متسوبيشي لسه الشركه مبقتش الي الواحد يفرح بيها اوي ويقول تكنولجي ولا قوه ولا حاجه لسه كل دي متور وفتسات عديه جدا مفهاش اي جديد حته العفشه بتاعت الجين تو متسوبيشي لانسر تفير فلتر بنزين بتعها بقلتر دايو او شفوليه كده يعني ... وهكذا بس برضو لازم اقر انها شركه محترمه جدا بتحول تتطور نفسها بأستمرار ابتدت تعمل عربيات تربو وريسر فيها اعتماديه وانا طبعا افضل عن عربيات كتير يعني لو البروتون الساجا واي عربيه صيني اين كانت حختار الساجه لان اعتماديتها اعلا

والرجاء تقبل وجهت نظري