قديم 09-06-2009, 04:58 AM
dr.darsh dr.darsh غير متواجد حالياً

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute
رد: هزيمة مصر بالثلاثة من الجزائر

معلش يا دكتور تامر حضرتك والله من أعز الناس لقلبي في المنتدى
أنا بس حبيت أرد على كلامك علشان ما يبقاش في حاجة على لساني ومش قادر أقولها
وأرجو انك ماتزعلش مني
في النهاية الاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د0تامر محمد مشاهدة المشاركة

عصام الحضرى ابو خمسة سيون00الذى خرج فى برنامج شوبير فى قناة الحياة معلقا على خبر ايقافه من قبل الفيفا بانه سوف يلعب غصبن عن التخين فى مصر!!
ماتنساش يا دكتور ان هو ده عصام الحضري
وهي دي أخلاقه مش من النهارده ولا من امبارح
لأ دي أخلاقه من ساعة ما جه من بلدهم وانضم للأهلي
والكلام ده بشهادة جوزيه نفسه اللي سحب منه الشارة وقال عنه انه شخص لا يمكن الاعتماد عليه.

أنا بتساءل ليه ما سمعناش كل هذا النقد من جانب الأهلوية الا بعد ما سابهم وخلع وتسبب ذلك في هزة قوية للفريق جعلته يظهر بشكل مخجل في كأس العالم للأندية وبشكل باهت في بطولتي الكأس والدوري وختاما ظهر بشكل يدعوا للشفقة في بطولتي افريقيا ؟؟؟؟؟

في الوقت اللي جماهير كل الفرق في الدوري كانت بتشتكي من الحضري وسلوكه المستفز كانت جماهير الأهلي بترفعه على الأعناق لدرجة اننا اعتدنا منه على فقرة الغازية اللي كان بيعملها بعد كل بطولة يحرزها الأهلي لما كان بيتحزم وياخد البطيخة ويطلع فوق العارضة ويهز تحت أنغام النشيد الوطني لجمهورية الأهلي (ارقص يا حضري)
دلوقتي بقى الحضري وحش.....كده فجأة؟؟؟!!!!

الحارس الدولى الهارب تطاول على كل المصريين وتم لحس كلامه كالعادة بحجة انه محدود الثقافة!
تطاول على عدلى القيعى الرجل المهذب الذى لم يخطىء بحقه وكان شوبير فى قمة الخجل وهو يقول ياعصام انا كابتنك

مش عايز أقولك والله يا دكتور اني وقعت على الأرض من الضحك وأنا شايفك بتوصف عدلي القيعي بالرجل المهذب
كان ناقص كمان تقول شوبير المحترم....ماعرفش ساعتها كان ممكن يحصلي ايه

والليبرو المحترم هانى سعيد الذى ذهب الى الزمالك على يد الشرطة بعد واقعة البلطجة مع عبد المنصف وتم دفن الواقعة وكلنا رأينا مستوى هانى سعيد مع الزمالك والانحدار الشديد والتهاوى

الكلام ده مالوش أي أساس من الصحة والزمالك برئ تماما من هذا الموضوع
واذا كان حد عنده ما يثبت عكس ذلك يتفضل يقدم بلاغ للنيابة وهي تحقق
واذا كان هاني سعيد عايز يلعب في الأهلي كان مضى له من الأول
الا بقى اذا كان (المحترم والمهذب) عدلي القيعي كان عنده تخطيط تاني وطمعان انه يخطف اللاعب بعد ما انضم للزمالك زي ما عمل قبل كده مع اسلام الشاطر وقتها كان أمين صندوق اتحاد الكورة وسرق عقد اللاعب وفحصه علشان يلاقي الثغرة اللي يسرق بيها اللاعب من الزمالك......تحت رعاية الأهلاوي عصام عبد المنعم

لو حضرتك عايز تقلب في التاريخ وماله
فاكر عمرو سماكة اللي المهذب خطفه وخباه في الساحل الشمالي علشان يخفيه عن عيون مسئولي الزمالك والترسانة؟؟

حسنى عبد ربه عاشق الاسماعيلى المزيف والشو المعروف مع الاهلى وفشله بالاحتراف فى دورى قوى لم يعد يصلح للمنتخب

على فكرة يا دكتور وباجماع الكل حسني كان أرجل لعيب في الملعب وأحد أفضل نجوم المبارة على الاطلاق!!!!!!

اما ابو تريكه فكلنا نعلم ان مستواه انخفض بشدة بعد الاصابة الاخيرة وان كان ما يزال البسمة الوحيدة واللمسة الساحرة مع المنتخب وهو صاحب آخر هدفين
هي فين البسمة دي يا دكتور
ولا هو علشان أبو تريكة يبقى لازم ندور على أي حاجة حلوة نكتبها عنه وخلاص وكأن انتقاده من الكبائر والعياذ بالله
وبعدين المنتخب من بعد كأس الأمم ما لعبش غير ماتشين رسميين
أحرز فيهم هدفين واحد لعمرو زكي والتاني لأبوتريكة

و بعدين من امتى احنا بنقيم لاعب كورة على كام ترقيصة وكام جون
أهم حاجة يا دكتور العطاء في الملعب
وعطاء أبوتريكة الآن يساوي صفر.....اللهم الا كام كورة يمثل فيهم عشان ياخد فاول ولا ضربة جزاء

عمرو ذكى والشو الاعلامى وبطولة مطلقة فى التصريحات الاعلامية والوجهة المقبلة فى الاحتراف وصعوبة اللعب بمصر وف الآخر ح ترسى على الزمالك! لان مستواه بعد الغرور الذى أطاح به من ويجان يبدو جليا لكل عين مبصره

على فكرة عمرو زكي كان بيلعب وهو مصاب والراجل تحامل على نفسه ولعب وما كانشي أوحش من غيره باستثناء حسني عبد ربه

ولان حسن شحاته ورفاقة لعبوا على الحرس القديم واكتفوا بنفس الوجوه منذ 2006 دون دخول عناصر شابة جديدة عندها الدافع والحافز لنصع مجد وتاريخ وليس من تشبعوا ووصلوا الى قمة يعقبها الانحدار!!
المنتخبات الابطال تحتاج دائما الى التجديد فى العناصر والفكر والتكتيك

طب ليه يا ترى ما بنسمعش الكلام ده من الأهلوية على فرقتهم
وليه الأهلي ما استغناش عن وائل وأحمد حسن وأبوتريكة وبركات وجيلبرتو
زي ما استغنى عن شادي والنحاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وفى العام الاخير تهاوى الزمالك الى القاع وجذب الاهلى والاسماعيلى

حتى دي كمان سببها الزمالك....لا حول ولا قوة الا بالله
طب نقول ايه على اللي عمله الأهلي مع الاسماعيلي لما جرده من فرقته بالكامل وعد حضرتك معايا
خالد بيبو...محمد عبدالله...بركات...النحاس. ..سيد معوض...أحمد حسن...اسلام الشاطر
كل ده والاسماعيلي برضه ماوقعش وفضل ينافس الأهلي لآخر الموسم وخسر الدوري بالحكام

كان نفسي والله يا دكتور نتناقش في سقوط المنتخب والأسباب الموضوعية للهزيمة
لكن طبعا كان لازم أرد الأول على كل الكلام ده
وتاني بكرر ماتزعلش مني يا دكتور