قديم 08-06-2009, 04:13 PM
white_blanco white_blanco غير متواجد حالياً

white_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond reputewhite_blanco has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هزيمة مصر بالثلاثة من الجزائر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فادى مشاهدة المشاركة

انا هقتبس من رد سابق ليا على موضوع الهزيمة من زامبيا :

و لحد دلوقتى مش فاهم, ازاى يلاعب شوقى و عمرو زكى و زيدان و هم لا يلعبون مطلقا فى أنديتهم الأساسية, حسن شحاتة كان لك همه يطلع اللعيبة على بره و يهربهم من الأهلى و أدى النتيجة, اللعيبة اللى احترفوا فسد مستواهم نتيجة لوجودهم فى فرق ضعيفة لا تمتلك قدرات فنية جيدة, و لا منهج تدريبى محترف مثل الاهلى, و كانت النتيجة انخفاض مستواهم, و مع الأضواء و ال"فساد" الغربى, لم يتحمل هؤلاء اللاعبين الضغوط, و دخلوا فى متاهة الى ان اصبح مستواهم لا يؤهلهم حتى للعب فى انديتهم الضعيفة التى تقبع فى مؤخرة الدورى الانجليزى و الالمانى!
يعنى واحد مش مؤهل انو يلعب فى نادى مؤخرة الدورى الانجليزى, ازاى بالله عليكم يلعب فى منتخب بطل افريقيا عاوز يخش كاس عالم؟!!

مش فاهم برضه ايه الكلام دا

بقي حسن شحاته كل همه يطلع اللاعيبه من الاهلي . هما مين دول يا كابتن اللي احترفوا من الاهلي مفيش غير شوقي علي فكره وراح فرقه احسن من الاهلي مليون مره برضه وفيها تدريب واحتراف وكل حاجه علي فكره واسال حد فاهم كوره وهو يقولك

زيدان مش تبع الاهلي ولا عمرو ذكي وعلي فكره كمان الناس دي لما طلعت مستواها زاد لانها احتكت بناس جامده بره وكمان اصلا هما مش من الاهلي برضه والفرق اللي راحوها تمتلك قدرات مش لا تمتلك

ومين قال لحضرتك ان الاهلي بيزود مستوي لاعيب كوره عن ويجان مثلا ولا بروسيا دورتموند

انسي الاهلي شويه وفكر بعدل
هوا دا اللي مضيع الكوره في مصر ان الاهلي وابوتريكه ومش عارف ايه

طبعا عارف ان عدد اهلاويه الموقع اكبر من زملكاويته بكتير وعارف انه هيحصل عليا هجوم بس انا بتكلم الحق وبعلق علي كلام الناس هتقراه وتصدقه وهوا مش صح لان ولا حسن شحاته همه انه يطلع لاعبي الاهلي بره لانه مفيش فيهم حد اصلا يستاهل يطلع بره ptmnlo123per1127