قديم 28-08-2011, 09:39 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
مميز اية سر حب الناس للسبيرانزا فى مصر

سر حب الناس للاسبرانزا فى مصر ....؟
هل تفتكرو عشان السعر القليل والكماليات الكتيرة
ام عشان الوكيل القوى اللى بيحافظ على سمعتة وسمعة عربيتو وبيعرف يغطى ويعدل اى عيوب
.. ام عشان الناس حسيت انها عربية عملية وقطع رخيصة وتستاهل تتجاب ...

الخلاصة و دة اللى انا شايفو ... ان برغم ان العربية نزلت فى أول سنة بعيب فى العفشة والوكيل
قدر بكل أخلاصو انة يغطى على الموضوع ويعالج الموضوع بكل ذكاء .. اعطى ثقة حلوة للناس
ورأى الاخر ان بتجربة السيارة لم يشتكى منها أحد كمنحية اى عيوب فنية او صناعة ..طبعا بصرف النظر عن امكانيات السيارة

العربيةطبعا مينفعش الواحد يحطها فى وجة مقارنة بين اى سيارة يابانى او المانى او حتى كورى
لانى لازلت حتى الان اعتبرها عربية مع نفسها ..السوق لازال يجرب وبيشوف وهيشوف فعلا هتستاهل الثقة ولا لاءة ...
بس لاغيت دلوقتى من كل اللى جبوها زعلان من حاجة فيها ....

خلينا نستنى ونشوف ... على فكرة انا جربت الاسبرانزا ال 1600 و ال 2000 سى سى
الاتنين فى سفرية طويلة لشرم الشيخ .. وفعلا كنت مرتاح يعنى مضيقتش فى حاجة منهم فيها..
طبعا الكلام دة بعيدا عن أى مقارانات بسيارات أخرى ..

منقووووووووووووووووووووول