الموضوع: الى محبى إبيزا
قديم 04-06-2009, 04:00 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الى محبى إبيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ironheart مشاهدة المشاركة

انت فيرس يامحمد بجد بجد ابتديت اقتنع
انا زهقت جدا من الجديد كلة
الكورى والصينى يقرف (مع احترامى لمالكى الاتنين)
بس انا بفكر فى قرطبة احسن عشان الشنطة والبرستيج ياترى هى منتشرة زاى الابيزا ولا قليلة شوية وسعرها هيزيد على الابيزا بكام
ههههههههههه والله يا باشا الوصف ده جامد ربنا يخليك ptmnlo123per122

القرطبه الفرق بينها و بين الابيزا ان القرطبه 1400 و مختلفة عن شكل الابيزا من ورا و طبعا شنطتها اوسع من الابيزا بكتير لان الكوردوبا هي سيدان الابيزا منتشرة يا باشا و حاجتها موجودة و زي الفل و نفس نظام صيانة الابيزا و تصليحها انا قدامي كوردوبا 96 بس معدلة علي 37 الف جنيه و عايز اوضح حاجة كلمة تعديل مش معناها انك بتعدل في العربية لا انت مجرد بتشيل و تحط يعني هي الستوك بتاعها 1400 هي حاليا فيها مكنة اسمها 2e دي 2000 سي سي 120 حصان عزمها 166 نيوتن مكنة بتاعت ترزيع و بتتحمل جدا جدا جدا يعني و حاجتها مرميه في الحرفيين

IBIZA