الموضوع: ...(GETZ CLUB)...
قديم 17-08-2011, 06:15 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ...(GETZ CLUB)...

النهارده خدت عربيتى الجيتز المانوال موديل 2010 الى التوكيل بالإسكندرية لتغيير الـ CD لأنه فى الضمان ، وأنا كنت عملت صيانات الـ 5000 و 10000خارج التوكيل لكنهم رفضوا تغيير الـ CDقبل عمل الصيانات المذكورة عندهم ، طب يا جماعة أنا عملت الصيانات دى خلاص قالوا ماينفعش عشان نغير الـ CD لازم العربية تكون فى الضمان يبقى لازم تعمل الصيانات الناقصة عشان الضمان يستمر
لاقيت مافيش فايدة ووافقت على إعادة الصيانات عندهم وبالمرة أعمل صيانة الـ 15000 وأغير زيت وفلتر الزيت
وبصراحة عملوا كل حاجة فى العربية وغيروا لى الـ CDبواحد جديد تماماً ودفعت مقابل الصيانات الثلاثة وتغيير الزيت والفلتر 775 جنيه

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية