قديم 21-07-2011, 05:50 AM
الصورة الرمزية Eng.Ahmed Wagdy
Eng.Ahmed Wagdy Eng.Ahmed Wagdy غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس اتصالات
التخصص العملى: Communication Engineer

Eng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant future
افتراضي رد: مدرسة السواقة ؟

انا اقدمت في مدرسة السواقة بتاع المرور
انا روحت قسم الرمل اللي في سابا باشا و بتدفع 375 جنيه ليك 10 حصص (الحصة ب30) و حصه كمبيوتر ب75
الكلام ده من سنتين طبعا لا بتتعلم ولا حاجة و لا حتي بتسوق ولا بيعلمك من اساسوا انت بتدفع 375 عشان تاخد الرخصه و تقريبا صورتين شخصيتين وبعد 15 يوم من الدفع بتروح تاخد حصه الكمبيوتر مبيعلمكش لأ ده بيمضيلك علي الوصل انك اخدت الحصه بس وبعد كده بيحددلك يوم مخصوص تمتحن لبتوع مدرسه المرور عشان بينجحوا كلهم. انا امتحنت في مرور ابيس و طبعا بتظرف السواق ب 20 او ب 50 و هو بيسوقلك و انت بس ماسك الدركسيون وكذلك الكمبيوتر مبتفتحش بؤك بكلمه و هي بتعدي الاسئله و تكتبلك لائق .

نصيحة عايز تتعلم بجد يبقي في مدرسه خاصه و فيه مدرسه انا اتعلمت فيها جامده جدا وبيطلعك علي الشارع من اول يوم و قلب السواق زي الحديد وده مهم عشان تتعلم صح ميبقاش خايف علي العربية