قديم 27-06-2011, 11:47 PM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز رايكم بالله عليكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام جلاب مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ياايمن باشا يارب تكون بخير
انا رحت الوكالة يوم الجمعة اللى فاتت ولفيت حوالى ربع ساعة فقط ولقيت محلين لقطع الغيا ر شغالين فى السيمكا ولقيت عندهم عفشة سيمكا 73 كاملة بسعر 500جنيه
طيب ما الحاجه موجودة اهيه
ليه الاخوة الكرام قالوا صعب نلقيها ولايمكن انا اللى حظى كويس
على العموم انارايح انشاء الله للعفشجى يوم الجمعة القادمة حسب الاتفاق ادعيلى ربنا يوفقنى عشان ابدأ بقة حصص التعليم لأنى اشتقت جدا للسواقة
ياأستاذ عصام، لما الأخوة قالوا لك لايوجد قطع غيار لها فهذا صحيح، وحضرتك بالفعل لم تجد غير قطع غيار استعمال فليس كل شئ يمكن شراءة مستعمل خاصة قطع مثل بيض المقصات، فمع ركنتهم فى المحل ستجد البيضة تقيلة فى الحركة وجيدة ولكن بعد استعمال أقل من اسبوع ستجدها مثل التى كانت فى سيارتك بالضبط ولكن قطع الغيار التى يمكنك شراءها مستعملة مثل الدينامو والمارش وما شبيه ذلك. والأخوة عندما نصحوك بذلك فهو من الخوف عليك من صرف فلوس كثير بدون عائد على السيارة.