قديم 23-06-2011, 06:03 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كاااااابتن !! انزل يا حبيبي من ع العربية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فادي مكرم مشاهدة المشاركة

شرخ فى الازاز ؟!
وكمان ركانها فى جراج ؟
محسود يا كورسير

صدقني بدأت افكر فى الجراج دة عندنا فى العمارة 130 شهري غير النظافة والقهوة
لا لا صعب احطها فى جراج
لما اجيب زيرو ان شاء الله
ياااااااااااااه هى الجراجات غالية كده انا فكرتها 70 قول 75 ج بالشاى والقهوه وكله ..لا لا لا الله يكون فى عونك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

انا حصلت معايا مره واحده رغم ان بيتنا في منطقة هادية جدا وكل بيت في جراج ..
بعد التخرج الوالد واخواتي جابولي كورولا هدية وكنت فرحان بيها جدا
ركنتها قدام البيت جيت الصبح شفت العربيه اتصدمت

لقيت العيال كاتبين علي جنب العربيه مبروك التخرج ياباشا والجنب التاني كاتبين مبروك العربيه الجديده وكمان علي الكبوت اللهم لاحسد .... دول ناقص يكتبوا البقرة وال عمران ..

بس انا عرفتهم وجيت بالليل الساعه2 ومسكت عربيتهم بالشاكوش ودقدقتها ليهم 100 مرة ولا من شاف ولامن دري
مش شاهمة دى وتصرف غلط طب هم عيال بعملوا ويجروااا خليك انت جرىء ودقدق على عربيتهم قدام عينيهم عشان يعرفوا قد ايه العقاب قاسى
ههههههههههههههههههههههههه ههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ben attia مشاهدة المشاركة

يا فادي انت في نعمة جيوفاني دة اية
انا عندي يوسف 4 سنين ابن صاحب العمارة وسكنين فوقي اول لما اطلع البلكونا على طول تلاقي اللي نزل على دماغك خوخ و بطيخ (فكهة الموسم)
طبعا غير الغدا و حتت اللحمة لازم يدوقني منها علي راسي
مرة نزلت سلك الدش من البلكونة عادي شدو و نزل الرسيفر 3 حتت و كان تانى يوم جوازي

اما العربية هي ممكن تتكلم عن نفسها
1: 10 اريال راديو داخلي في الشهر (بخرج ثمنهم اول ما اقبض) طبعا يوسف مكسرهم
2: يعزم اصحابو يطبلو و يرسمو و يكسرو في الغلبانة
3: كل يوم معركة بين يوسف وبين اصحاب السوء و النتيجة ظلطة فى العربية
4: في الاجارة اول لما انزل الصبح يقبلني يوسف و ماسك قطعة مكسورة من العربية و بكل براة يقول (عمو انا لاقيت دي وقعة من العربية)
5: المساحات يفكها و يضرب بيها الغيال
انا مش عارف ابيع الشقة او حتي اعزل لغاية يوسف ما يكبر و يدخل مرحلة المراهقة ويعاكس بنت الجيران و ينسانس
ايه الواد العجيب ده........!!!!! ده انا اتخنقت ع السيرة الله يكون فى عونك والمشكلة انه 4 سنين يعنى مايستوعبش توجيه .... اقولك على فكرة
هات الماسك بتاع الوحوش اللى شكله وحش كده وبيخوف واطفى نور السلم واستناه وهو طالع ونور كشاف على وشك واتجاه النور من تحت لفوق ووجه له رساله : لو قربت من العربية تانى هــ............. مش عارف هاتقوله ايه ؟؟ بس حرام ده عيل صغير برضه وممكن يتسرع
فوض امرك لله واحتسب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سالم سلامه مشاهدة المشاركة

ويا سلام لو عندك واحد ضيف وراكن عربيته قدام بيتك وقاعد معاك وبعد ما قام من عندك نزل لقى عربيته ملعوب فيها البخت ومعمول فيها عجين الفلاحه
نصيبة كده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

والله جيت على الجرح انا لقيت من كام يوم واحد مخربش التجويف اللى ورا مقبض الاكور اللى نصف بيضا لجوه دوعاملها فى الاربع ابواب بس التركيز حلو فعلا
حقك تتبسط ان اللى عامل كده مهتم للدرجه دى ومظبطلك الامور يعنى مش عشوائى زى دوكهمه.................. الف مبروك ع التصميم الجديد ههههههه

انا بقى اكمن عربيتى مايتبصلهاش اصلا ومن ساعة مااشتريتها وانا مغطيها مابشوفش حد مقرب منها وخصوصا ان فى حته فاضية(ارض متحوطة من 3 جهات ) لسه ما اتبنتش وطبعا اللى عنده عربية بيركن فيها يعنى امان والعيال قليلين بحكم ان المنطقة جديدة
لكن فى امبابة بركن عند حماتى ويا ويله اللى يلمس العربية ينزل عليه انتقام ربنا وهو واقف ههههههههههههههههههههه:khd :
موضوعك تحفة وجميل جدا يا فادى انصحك تشترى جراج تمليك وتريح دماغك او تبيع العربية ههههههههههههههههههههههههه :w6w2 005041113562663:w6w200504 1113562663

صلى على رسول الله
---------------------