قديم 21-06-2011, 12:12 PM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كاااااابتن !! انزل يا حبيبي من ع العربية

يا فادي انت في نعمة جيوفاني دة اية
انا عندي يوسف 4 سنين ابن صاحب العمارة وسكنين فوقي اول لما اطلع البلكونا على طول تلاقي اللي نزل على دماغك خوخ و بطيخ (فكهة الموسم)
طبعا غير الغدا و حتت اللحمة لازم يدوقني منها علي راسي
مرة نزلت سلك الدش من البلكونة عادي شدو و نزل الرسيفر 3 حتت و كان تانى يوم جوازي

اما العربية هي ممكن تتكلم عن نفسها
1: 10 اريال راديو داخلي في الشهر (بخرج ثمنهم اول ما اقبض) طبعا يوسف مكسرهم
2: يعزم اصحابو يطبلو و يرسمو و يكسرو في الغلبانة
3: كل يوم معركة بين يوسف وبين اصحاب السوء و النتيجة ظلطة فى العربية
4: في الاجارة اول لما انزل الصبح يقبلني يوسف و ماسك قطعة مكسورة من العربية و بكل براة يقول (عمو انا لاقيت دي وقعة من العربية)
5: المساحات يفكها و يضرب بيها الغيال
انا مش عارف ابيع الشقة او حتي اعزل لغاية يوسف ما يكبر و يدخل مرحلة المراهقة ويعاكس بنت الجيران و ينسانس
لا لا دة لو يوسف دة عندنا كنت ظبط معاه الكلام
بص انت تجيب علبة بسكويت تمام وتخليها ف البيت و منين ما تشوفه اظرفه واحد ..... اسبوع اتنين هتلاقيه بيجيلك مخصوص و بيعزك
ساعتها ممكن تتفق معاه يسيب العربية ف حالها يا اما مفيش بسكوت " وطبعا الكيف بيزل " جرب وقولي^^

ويا سلام لو عندك واحد ضيف وراكن عربيته قدام بيتك وقاعد معاك وبعد ما قام من عندك نزل لقى عربيته ملعوب فيها البخت ومعمول فيها عجين الفلاحه
دة هيبقى موقف محرج جدا
والضيوف هتقول عليا دة مش مسيطر فى منطقته
بس العيال مش بيقربوا ناحية العربيات الغريبة ع الشارع
اكرام الضيف برضه موجود

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice