قديم 20-06-2011, 04:06 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يوميات سيترونتى........ الـ AX

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فادي مكرم مشاهدة المشاركة

تشرفت بمعرفتك فعلا
و الشاي والقهوة معمول حسابهم هههه
وقت الشغل ببات عند الصنايعي , ومنهم حبايبي فطار وشاي وسجاير وغدا و صدقنى بلبس لبس الشغل و اشتغل معاهم
هوه ده الكلام المظبوط انا عملت كده فعلا غير انك ممكن تروح لسمكرى هايشتغل فى حته معينة ويقولك فك لى الرادياتير(زى ما حصل معايا) طبعا هوه مايقصدكش انت على اساس انك زبون هوه يقصد تجيب حد يفكة او تروح عند حد وتفك وتجيبهاله زق هههههههههه او يفكه هوه وياخد المعلوم الـ over هههههه
طبعا كنت بعمل حاجات كتير مع كل صنايعى وايدى بإيده عشان ما يظنش انى بيه حتى ولو مش عارف حاجه برضه معاه غتتاته هههههههههههه

وفى نوع تانى صنايعية دمهم تقيل كدة وشايفنى سنى صغير و اقعد ع الكرسي يا باشا ومتقلقش
اهو ده الصنايعى اللى مابحبوش زماحبش اتعامل معاه ابدا
وبخصوص العربية هى اسمها حشيشة ^^ بالاجنبي Hashisha
عشان السياحة برضه
ايه ياعم الاسامى اللى تعمل دماغ دى هههههههههههههه وبتسوقها ازاى وهى مونونه كده ههههههههههههههه

ربنا يحفظهالك ويعلى لك دماغها هههههههههههههههههه

صلى على رسول الله
---------------------