قديم 19-06-2011, 03:08 PM
الصورة الرمزية tarbook
tarbook tarbook غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد صلاح الدين سمير
التخصص العملى: Computer Science
هواياتي: السيارات واسماك البحار

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتاج مساعده من خبراء الجولف 5

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bor3ey مشاهدة المشاركة

انا لسه مشترتش و كنت ناوى اجيب جولف 5 gti فى خلال سنه ان شاء الله بس لما سألت قالولى انساها لانها كلها مع شباب فاحتينها و قطع غيارها مش متوفره و نار و مفيش تأمين بيأمن عليها .... المهم سودوا الدنيا فى وشى..... فقلت اجيب جولف 5 و اعدلها اخليها gti فكنت عايز اعرف هل ده ممكن و لو ينفع فعلا هيتكلف كام

انتا بتتكلم على الجولف مش كده

يا اخى الفاضل الجولف عربيه جميله جداجدا وقطع غيارها متوفره فى كل مصر الحرفيين وبورسعيد فى مناطق كتير وسياره ملهاش كل وهيه فعلا شبابيه وامكانيتها وموتورها وكملياتها هيه مظبوطه على شباب

و هل العربيه بعد التعديل هتفرق عن ال جولف 5 gti

انتا عايز تعدل فيها ايه ان شايف تعديل ال
Gti جميل ومناسب ياريت توضح السؤال

سؤال اخير هل فعلا الكلام اللى انا سمعته صحيح عن ال gti لو مش صحيح يعنى حد يعرف يساعدنى انى اجيب واحد تكون حالتها كويسه و نضيفه ولا صعب

اسف للاطاله و شكرا مقدما
لا مش صعب للدرجه دى موجود منها كتير فى مصر

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين