قديم 15-05-2009, 08:01 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير كامل (شامل) ::::: كيا سيراتو فورت الجديده 2009:::::

شوف يا عم على المعلومات اللى عندى علشان أنا ذهبت لشراء واحده و لكنى أجلت الشراء لفتره بناء على

طلب شديد اللهجه من الحكومه المنزليه !

يقال و الله أعلم ان موافات السيراتو اللى فى مصر أعلى من الخليجى ( أنا بأتكلم عن الهاى لين و بس ) !

وضمان 100000 كم أو خمس سنوات ( حاجه حلوه ) ! وانك لو جبت خليجى ح تلاقى قطع غيارها موش موجوده

دلوقت على الآقل ( كلام البائع ) و بعدين سواء كاش أو قسط ! أمامك قائمة انتظار مش أقل من 3 شهور

و انت و حظك ! و لك حرية اختيار لونين بس ( لكن الطاهر مش كل الآلوان بتييجى ) ! و النقطتين الآخيرتين

هما اللى خلونى أستنى شويه ( موش كلام الحكومه ! ) لآنه بكده بيرهنك من 3 - 6 شهور و بعدين

يجيب لك لون موش على مزاجك و يقولك يا تاخد دى يا تستنى ! أخيرا مقد الحجز 20000 ح و ده مقدم

الحجز ( موش مقدم السياره ) !

ملحوظه : زوجتى سألتنى سؤال ذكى لم يخطر ببالى ؟ ( لو المفتاح الالكترونى بتاع السياره ضاع ح نعمل ايه؟

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127