قديم 19-05-2011, 04:45 PM
الصورة الرمزية tarbook
tarbook tarbook غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد صلاح الدين سمير
التخصص العملى: Computer Science
هواياتي: السيارات واسماك البحار

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute
رأى رد: هل ممكن تركب عربية صيني

السلام عليكم ورحمته الله وبركاته

كلامك دا ينطبق على أى ماركه تانيه غير الصينى . طالما انت عاشق للـ BMW . واللا انت بتستعر من كلمة صينى وبس

لا انا عمرى ما استعر من الصينى لانى بتعامل بيه بس مش بتاع مصر الدرجه 3 بتاع امريكا انا بشترى منتجات كتير جدا من امريكا كلها صينى بس صينى نضيف مبينزلش مصر اولا ده يبين انى مش بستعر من كلمه صينى وتخيل ان فى تجهيز احواض الماء المالح افضل المنتجات الصينى مثل الاسكيمر وvu
البوارات ليدات النور للاحواض كل دول صينى وانا بشتريهم وناس كتير جدا بتتعامل بالمنتجات دى .
بس للاسف مش موجوده فى مصر نهائى مع العلم انها صينى .

عموما السيارات الصينيه . زلزلت الصناعه فى كل مكان بما فى ذلك امريكا وأوروبا . وأكيد انت لو متابع جيدا حاتعرف ان كلامى مظبوط .

يا استاذ سيف الدين سعيد الصين دول متقدمه جدا فى الصناعه ليها كتير من المنتجات بس للاسف درجات مصر ليها خط انتاج لوحده وامريكا ليها برده خط انتا اكيد هتعرف الفرق اكيد انتا عارف الفرق دى المشكله فى الصين فرق الجوده .

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين