قديم 10-05-2009, 04:20 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عشاق الكريستالة

أنا شاكر جدا لذوق حضراتكم ومشاركتكم فى الموضوع

لا شكر على اوجب احنا تحت امرك طلما نقدر نفيدك

انا بسمع أن 1300 بتنقى ضعيفة جدا مع التكيف ودا مخوفنى جدا وخصوصاً أن مشوار شغلى طويل ومزعج
لأنى ساكن فى فيصل وشغلى فى المطار ودايماً عربيتى بتبقى مليانة زمايلى فى الشغل وبصراحة أنا بحب العربية اللى تتحمل الظروف المختلفة ( وزن تقيل * تكيف * مطلع شديد *......) وخلافه من ظروف التشغيل المختلفة

انا بردك اكتر مشاويرى بيبقى معايا فيها العائلة و مع التكييف بتبفى كاى عربية عادية 1300 مشغلة التكييف انما مبيبقاش فيها اى مشاك ملحوظة يعنى لا بتبطل ولا بتررج ولا حاجة

و عيب العربية هو انها واطية انما على المطبات العريضة وبتاعت الاماكن النظيفة (مش معمولة باليد) بيبقى عادى جدا

بس لو انت لوحدك بتبقى عادى جدا و لو معاك حد تاخد المطب بالعرض و كلة هيبقى تمام

اوزان بتشيل و شغالة تمام بالتكييف انا لو مكنش عندى ظروف كنت خليتك تجربها

ممكن المقابلة القادمة باذن الله

انا بحب جدا الكريستالة ونفسى أشتريها بس عشان مجربتهاش خايف من الكلام الكتير أوى اللى بسمعه عن ضعفها

صدقنى هيا مش ضعيفة ولا حاجة و سحبها ممتاز كمحرك 1300