قديم 04-05-2011, 06:28 PM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هتشيل الغطا امتي يا كومي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق ابوذيد مشاهدة المشاركة

والله حضرتك فعلا تستحق النجاح بجداره وعندى سؤال لاخى الكومى ارى انه شخص محبوب جدا بين الاعضاء فلماذ لا يرشح نفسه فى الدوره القادمه للاستفاده منه والله الموفق .

والله يا شيخ طارق إنا إن كنت محبوب زى ما بتقولوا فده بسببكوا انتوا ومهما عملت مقدرش اوفى أى أخ فى المنتدى هنا حقه على أى كلمة حلوة قالها فى حقى, وبالنسبة لموضوع الترشح
بالفعل فكرت فى الموضوع عندما تم الإعلان عنه هذه الدورة ووجدت انى لست جاهز فى وقتنا الحالى لهذا التكليف لأنه مش موضوع يفرح وخلاص لنى هبقى مشرف واخد اللون الازرق وصلاحيات وأدى إنذارات وخلاص , المشرف ده مسئول عن حاجات كتيرة اوى مهمة والله مش زى ما الناس فاهمة وانا مش بجمع والله عشان محدش يزعل منى بس كم من مشرفين لا نجد لهم وجود فعلى, يجوز تكون طبيعة مهامهم تقتضى حاجات تانية غير بس الردود ... الله أعلم بس انا بقول رأيى مع كامل إحترامى لكل السادة المشرفين وأعضاء الإدارة.
وكمان الموضوع ده محتاج تفرغ .

يمكن الدورة الجاية إن شاء الله أفكر فى الموضوع.

ملحوظة : ليا كده إعتراض على حاجة فى اسلوب الترشح وهى: إن المرشحين بيترشحوا وبعد كده الإدارة توزع عليهم الأقسام والإختصاصات...... أنا رأيى إنه من البداية كل واحد يرشح نفسه فى المكان اللى هو شايف نفسه متميز فيه, يعنى مثلا الاستاذ احمد كار يترشح عن الاكورى وبالاخص الهيونداى وبالأخص اوى فى الفيرنا فى الحالة دى هناخد منه اكبر استفاده ممكنة لأنه انت حطيته فى المكان بتاعه زى لعيبة الكورة كده.

وفى النهاية تحياتى ليك ولكل اعضاء الإدارة القديمة والجديدة ودائما بمصر موتورز إلى الأمام.

:-) تحياتى

Komy

التعديل الأخير تم بواسطة Komy ; 04-05-2011 الساعة 06:36 PM