قديم 05-05-2009, 10:19 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية رايك فى سواقة السيدات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

انا اديهم 0/10 ولو فى - ماشى وهى سواقه بصراحه وحشه جدا ولو واحده خبطط العربيه لو حلوه هسكت ولو هه هكسر دمغها طبعنptmnlo123per1116
هههههههههههههه

دا كدة يبقى احسن حل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Himatros مشاهدة المشاركة

اية رايك فى سواقة السيدات ؟
اوحش سواقه شفتها ده يركبوا كارو احسنلهم ومكرهش في حياتي قد مشوف ست سايقة عربية قدامي بتخنق اووووي والله

تقيمك ليهم كام ؟
0/10

الحل اية من رايك ؟
نعمل زي السعودية بالظبط

تعمل اية لو حصلك لاقدر الله حادثة مع واحدة ست (خبطلت عربيتك )او العكس ؟

هبصلها بصه استحقار واشوف ردها وعلى اساس ردها هتصرف اما لو انا خبطها على اساس ردها هتصرف اذا كان ايجابي او سلبي

موضوع اللسعودية لو ينفع يتطبق هنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيمو مشاهدة المشاركة

سواقة السيدات مايعلم بيها الا ربنا وانا بعاني من المشي وراهم كذا مره كانوا هيلبسوني في حاجه بس مش معنى كده كلهم كده في منهم كويسين بس قله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr_73 مشاهدة المشاركة

سواقة السيدات زبالة الزبالة

شكرا على ردكم يا رجالة كدة الشعب المصرى كلة معترف انة سواقة السيدات زى .............