قديم 04-05-2011, 01:05 AM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of
افتراضي رد: مقابلة الفيوم فى مايو 2011

عادى ممكن نشترى من الشبراوى او اى مطعم اكل وكل ست تنفخ فيه نفخة ال ايه علشان بيقولوا نفسك فى الاكل حلو وناكل بردوا ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هه

انا بهزر طبعا انا بس كان قصدى الراحة العامة بس طلاما هيكون فى اكل بيت يبق هنعمل الاكل التمام فى البيت ونجيبة معانا بأذن الله

بالنسبة لموضوع ال 4/4 هو فى مدق واللى هيمشى على المدق بسرعة ثابتة موش هيغرز ده طبعا للناس اللى هتروح وادى الحيتان علشان كده الافضل 4/4 تكون معانا لو هندخل وادى الحيتان

لكن لكن لكن لكن وادى الريان طريقها كويس ومش محتاجه اى شئ واى عربية هتوصل بأذن الله انا بتكلم على وادى الحيتان هو اللى طريقة موش كويس اوكى علشان محدش يتخض ويقول ياااه الموضوع صعب

وعلى فكرة النهار وادى الريان وعلى المغرب نروح عين السليين جميلة فى الليل وشاعرية اوى وفيها مشاية جميلة وباركنج كويس