قديم 02-05-2011, 09:39 PM
الصورة الرمزية mustafa mahmoud
mustafa mahmoud mustafa mahmoud غير متواجد حالياً
من انا؟: مجنون دريفت
التخصص العملى: طالب بكلية هندسة
هواياتي: رياضة السيارات

mustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura about
افتراضي رد: معلومات عن السياره فيات ارجنتا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة miroseba مشاهدة المشاركة

طب يا استاذ طارق ممكن سؤال هيا العربيه جميله جدا و عجبانى بس مجربتش اسوقها هيا سحبها عامل ازاى و العربيه كويسه انا كنت عايز اجيبها للعب مع تسقيط و تظبيط فى الشكل الخارجى و مع جنوط 17 عريض و هركبلها الدعامات بتاعت الشاسيه و كل حاجه و ايه اخبار ثباتها و هيا من غير اى حاجه ياعنى اثبت من ال 132 و 131 و الريجاتا و ايه السرعات الى ممكن تجيبها ياريت تجاوبنى على سؤالى او استاذ حازم برده او اى حد بيفهم فى العربيه اصل لما انا شوفتها متظبطه مع واحد صاحبى ومن ساعتها و انا هتجنن و سألنا الراجل قالنا موديل 86 و اصلا انا كنت نفسى اجيب 131 او 132 عشان دفع خلفى بس كنت بقول العربيه موديل سبعينات نفسى فى حاجه جديده شويه عشان ماتكونش اتهرت و ياريت يا حازم باشا لو تعرف اى معلومات ياريت تفدنى
هى كعربية حلوة جدااااا سرعة و ثبات و لعب و كل حاجة انا كان معايا وحدة و اتبطرت عليها و بعتها جبت اكسنت عملت بيها حادثة روحت بعتها و جبت ارجنتا تانى عشان حاببها جدا و هى بسم الله ما شاء الله عليها و انا دلوقتى بشدها و هموت و الاقى الفوانيس بتاعتها ادام عشان مش عايز اركب بتوع الشاهين و السمكرى بيقولى هات بتوع الدوجان و انا مش شايف اى فرق فالى يعرف اجيب منين الفوانيس بتاعتها ياريت يقولى و اسف على الاطالة