قديم 23-04-2011, 02:44 PM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future
افتراضي رد: اعمل عمره للنوبيرا و الا اشترى نص موتور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moko_2004 مشاهدة المشاركة

اعمل زيي وهات موتور استيراد وخد واحد ميكانيكي ثقة علشان تبقي في وشة وياسلام لو جيتة موتور كبير 2000 سي سي مثلا هتتبسط جدا و هترتاح من عك العمرة
انا قريت موضوعك و مبروك موتور اليجانزا و عجبتنى قوى الفكره بس هى فها مشكلتين اولا البنزين ثانياً الضريبه ثالثا انها مش عريتى و اخويا مبيجريش قوى فلو الموتور ال 1500 حالته تمام هيبقى مناسب ليه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moko_2004 مشاهدة المشاركة

انا جب تالموتور ب 2200 جنية من غير فتيس يعني ارخص من الكلام اللي بتتكلمو فية
و القديم هتبيعة و هيعوضك شوية قول ب 500 جنية يعني هتخلص من مصنعية الميكانكي علي الأقل
انا لسه سائل الشيخ طارق و قالى ان سعر نص الموتور النوبيرا ب 1000 جنيه بالفاتوره و الافراج الجمركى و ان شاء الله هرتب مع اخويا و نروح نجيبه من عنده و ربنا يسهل
بس لو كانت عربيتى كنت شاورت عقلى فى موضوع موتور اليجانزا لان الفكره عجبتنى قوى بس انت ليه مفكرتش تغير الموتور بالفتيس بتاعه افتكر كان هيبقى احسن

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم