قديم 19-04-2011, 08:47 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الفيوم فى مايو 2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mada_diaby مشاهدة المشاركة

اولا انا عضو جديد بالموقع وانا مبسوط جدأ انى هنا معاكو وانا عايز اقول حاجة مهمة انا بقيت افتح الموقع اكتر من الفيس هههههههههههه بجد والله انا عايز اقول ان روح الموقع هنا جميلة جدأ ونفسي اتشرف بمعرفة حضراتكو وياريت لو احضر المقابلة وعلى فكرة انتو هتتقابلو جمب بيتى انا ساكن فى الرماية مساكن الظباط وياريت حد يقولى لو حبيت اتواصل مع حضراتكو ونكون اصدقاء ازااى ؟ .
وشكرأ .
إعتبرنا من الأن كلنا إخواتك وأصدقاءك الموضوع بسيط ... طول ما في صدق وأمانه في الموده يبقي ها توصل لقلوب كل الأعضاء بسرعة لمبورجيني أو فيراري ....ويا سلام علي تحبيشه بشوية أخوة وعشم وإحترام ..... تلاقي الكل ..... شايلك في قلبه ... أسهل من كده وصفه متلقيش

التعديل الأخير تم بواسطة khaled al sharif ; 19-04-2011 الساعة 08:56 PM