قديم 29-04-2009, 12:58 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حادث مروع على الدائرى 4 قتلى و 47 مصاب

الدائري من اخطر الطرق ... خصوصا من السلام لحد منزل قليوب .. كله عربيات نقل و خضار و تريلات و ميكروباصات ...
وبيكون دايما يا اما واقف خااالص ... خصوصا في الفتره من 4 ل 8
يا اما سريع على بطيئ ... و كبير على صغير ... و عربيات لاصقه في بعضها و غرز و تريلات طايره على الشمال و ميكروباصات واقفه تحمل على اليمين .... حاجه تحرق الدم و تبوظ الاعصاب
ده طبق الكشري بعد ما يتقلب بيبقى فيه ترتيب وتنظيم عنه ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehhefny مشاهدة المشاركة

ptmnlo123per144شوفت الحادثة حاجة صعبة جدا من الناس اللى ماتت واحد من منطقتى المعادى رحمه الله كنت رايح فى اليوم دة المعادى لاستلام قطع غيار من غبور على طريق الاتوستراد عند الطريق البطىء حدف على سيارة من الطريق السريع ماكنش عندى حل الا اطلع الرصيف والحمد الله انا بخير بس غرمت حق اربعة فردة كاوتش ب 1000 رغم ذلك السائق لم يتوقف جرى واولاد الحلال نزول السيارة من على الرصيف وفى نفس اللحظة حصل حادثة من على كوبرى المعادى الموصل نت الدئرى الى المعادى سيارة نقل وقعت من الكوبرى بس معرفيش فى خسائر اد اية وانا لله وانا اليه رجعوان ربنا يصبر اهل المتوافين
حمد الله على السلامه يا استاذ سامح
ربنا يستر ويحفظ الجميع

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &

التعديل الأخير تم بواسطة sam ram ; 29-04-2009 الساعة 01:01 PM