قديم 23-03-2011, 07:49 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير خطييييييييييييير جدا جدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

مع احترامى ليك الكامل ياميدو وبرضه مصدق كلامك بس هرد عليك فى النقط اللى انت قولتها :

اولا : حكايه انه كان الراجل ده فى المدافن ( مش هتكلم فيها غير لما تراجع مشاركاتى فى الصفحه 3 و4 )

ثانيا : ان السواق عارفه معرفه سطحيه اظن ده معانا كلنا انك تعرف واحد شكلا بس يكون جارك ووشه مش غريب عليك ويكون صاحب لصديق ليك وخصوصا لو فى حته شعبيه زى السيده زينب والسيده عائشه

ثالثا : ارجوك متزعلش منى فى النقطه دى بالذات ياميدو انت اللى بتناقض نفسك منيين بتقول فعلا موجود الكلام ده وحقيقى مظبوط ومنين بتكدبنى

رابعا : بالنسبه للمكالمه والحوار اللى دار انا كاتبها بالنص والحرف والكلمه لأنى مش قادر انسى اللى سمعته لحد دلوقتى يعنى لازودت حرف ولانقصت بغض النظر عن لغه الحوار اللى تم واللى دار

خامسا : الراجل اللى شغال مدير فرع ده على حسب وصف الشخص اللى ركب معانا مش وصفى انا وعلى حسب كلامه هو مش كلامى

ومتزعلش منى ياميدو راجع قراءه اقتباسك كاملا وهتلاقى انت اللى بتغالط نفسك مش انا لأنك فى الأخر وصلت لنتيجه واحده معايا وهو ان الكلام ده موجود فعلا وحقيقى ومش فى حلوانى بس وده كلامك يبقى ازاى بقى بتناقض كلامك فى السطور اللى بعد كده

ورجاء شخصى منى راجع جميع مشاركات الأعضاء فى الموضوع ده وهتشوف كلامى صح ولا لأ لأنى مش عايز اعمل اقتبسات ولا الشغل ده بس هسيبك تقره بنفسك وتحكم

وارجوك متزعلش منى عشان انت عارف انا بعزك قد ايه
اولا انت عارف انى لايمكن ازعل منك لانك عارف انك حبيبى وانت انسان محترم وانا بعزك
ثانيا انا مش بشكك فى كلامك انت .. انا والله مصدقك مليون % .. انا بنقض كلام السواق والراجل بتاع حلوانى دا
ثالثا انا مش بناقض نفسى غى اعترافى ان فيه بعض الشركات التانيه بتعمل حاجات زى دى انا قلتلك بالنسبة لؤمن مسكوا عنده لحوم منتهيه الصلاحيه وان صلاح وعبد الفتاح موضوع الصويت دا بس دا لعدم النظافه مش عن قصد
انت فاهمنى ؟؟