قديم 23-03-2011, 04:01 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فك كاسيت ال516 بالصور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Raafat Raslan مشاهدة المشاركة

بداية احب ان احيى حضرتك أستاذ / BASSEM على امانتك فى الاشارة الى نقل الموضوع سواء ذكر المصدر : نادى الاسبرانزا و اسم صاحب الموضوع

و ذلك هو المنتظر من مكان محترم مثل مصر موتورز

يابشمهندس رأفت الشكر لحضرتك انت على مجهودك الكبير اللى حضرتك عامله فى النادى ونتمنى يكون هنا كمان اما عن ذكرى للنقل فهى امانه سيحاسبنى الله عليها وكل همى فقط ان يستفيد الأعضاء هنا ممن ليست لهم عضويه فى النادى حتى كنت خايف اذكر المصدر ليكون مخالف لقوانين المنتدى لكن استاذ حازم شاهين والأستاذ احمد فاروق قالولى ان اسبرانزا كلوب هو منتدى صديق ونتعاون معه علشان كده استاذ حازم بيكتب المصدر وانا قبل اى موضوع انقله بكون قايل انه منقول عشان دى زى ماقولت لحضرتك امانه لازم الواحد يحافظ على مجهود صاحبها واسف على الأطاله على حضرتك ومره تانيه شكرا على مجهودك العظيم

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ

التعديل الأخير تم بواسطة BASSEM BESO ; 23-03-2011 الساعة 04:18 PM