قديم 27-07-2008, 04:42 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه رايكو في ستروين AX

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thesniperman مشاهدة المشاركة

كونت عايز اسئلك

يعني انا شايف انك يا بوب و وائل بتشكرو فيل ZX تاب ايه نظامها ومميزاتها وعيوبها و اسعارها ايه اذا كان كيدا يدور عليها
ماهى المشكلة ان ال ZX فى التلاتينات

موديل 1996 | 0 كم
زجاج كهرباء,سنتر,باور,تكييف.دو اخل فابريقة.دهان خارجى فوق الممتاز.اقتصادية جدا فى البنزين.السعر قابل للتفاوض للجادين.0128140988.الحاج محمد.

ديه معروضة فى كونتكت بتاريخ 12 يوليو على 32 الف

طبعا اهم حاجة فى المستعمل الحالة وده بناء على كشف كامل على ايد حد خبرة او من سمكرى وميكانكي الاتنين مع بعض

فمثلا لو حالتها ممتازة ( دواخل سلمية تماما (حوض شنطة قوايم سقف فابريكا ورشة نظافة مثلا والموتور تمام وعفشة سليمة والصالون نظيف والاهم انك مش هتغيرها قريب يبقى توكل على الله وجيبها هتلاقيها اجدع من البرايد او الاكسيل او الاسكودا او الاونو اللى فى السعر ده

لاكن لو عايز عربية فى السعر ده تبيعها بسرعة وصيانتها وقطع غيارها سهلة (مصاريف التشغيل ارخص ) يبقى خليك فى الاكسيل / البرايد / الاونو

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش