قديم 01-03-2011, 11:14 PM
الصورة الرمزية RENAULT 18
RENAULT 18 RENAULT 18 غير متواجد حالياً

RENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond repute
للاهمية أعتمدت على الله ثم عليكم يا رجالة .... مساعدة فى تركيب كماليات دايو لانوس

السلام عليكم .................

تحياتى لأعضاء المنتدى الكرام ...

أتمنى حد يساعندى لأن واحد غالى عليا قوى أشترى دايو لانوس 2008 و هو لسة متعلم السواقة جديد و عنده مشكلة فى الركن و كان عايز يركب باركينج سينسور Parking sensor و كاميرة ركن خلفية و جهاز إنذار و قفل مركزى بريموت كنترول

ياريت حد من رجالة المنتدى يفيدنى بأسعار الحاجات دى يعنى سعر الكماليات دى كام ؟؟ و مصنعيتها كام ؟

و الأحسن تتركب فين ؟؟؟؟ فى التوكيل و لا بره ؟؟؟

و ياريت توصفولى المكان بالتفصيل و صاحبى ساكن فى شبرا قريب من ميدان فيكتوريا حبتين ...

معلش يا رجالة أنا تقلت عليكم بس أنا نفسى أخدم صاحبى دا عشان دا غالى عليا قوى و أول مرة يطلب منى خدمة ...

شكرا يا رجالة مصر موتورز و أنا أعتمدت على الله ثم عليكم .......

That is My Renault