قديم 15-04-2009, 09:20 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: زمالكاوي ولا أهلاوي ولا مالكش فيها؟

[quote=dr.darsh;36161]بص يا باشا
لو من جهة التعصب أنا أضمن لك ان المشاركات حتكون أبعد ما يكون عن ذلك
والموضوع أولا وأخيرا في ايدنا طول ما في نقاش يبقى حنعرف نعدل ونوجه الناس للطريق الصح

يا صباح الورد و الفل يا دكتور (احمر و ابيض يعنى)

أولا انا بشكرك على الفكرة مرة تانية و اكيد يا باشا انت بتتكلم عن مشاركاتك انت لأن دى الوحيدة اللى انت تقدر تضمنها و تبقى تحت مسئوليتك ,,, انما اكيد ماتضمنش باقى الاعضاء مشاركاتهم هتبقى عاملة ازاى (مع احترامى لجميع اعضاء المنتدى اخوانى و اصدقائى) لكن انا ليا اصحاب كتير متعصبين و بجد كان بيتخانقوا كتير جدا و بيتنرفذوا على بعض من غير لازمة (مع احترام الصداقة طبعا و عدم الخروج عن اللائق من الافعال) هما فى الاخر بردو اصحاب و حبايب بس بيخلقوا جو من التوتر مالوش لازمة.. و اعتقد ان الجو ده مش هيبقى محبب لأعضاء المنتدى و انا اولهم .....

على فكرة انا اهلاوى برده بس مش متابع قوى زى الاستاذ اسلام جلال

و تقبل مرورى يا اخى العزيز و لك منى كل الاحترام و التقدير و جميع اخوانى بالمنتدى

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!