الموضوع: مـقـــا لا ت
قديم 19-02-2011, 05:22 AM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مـقـــا لا ت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ان شاء الله مش هيحصل حاجة ....ومصر هتتقدم بينا مش بيهم هما زى م كانو بيقولو
وبفضل الله أولاااااااا واخيرا
وانا عارف ان دى اشاعات بيروجها رجالة حسنى مبارك وجمال مبارك غرضها بث البلبلة والقلق والخوف من المستقبل ومحاولة الالتفاف على الثورة وتقويضها والمطالبة بعودتهم مرة تانية

ولكن يمكرون ويمكر الله والله خير الماكرين

وبالمناسبة أسأ ل أخى أسد الله عن ابنه الصغير اخباره ايه ؟؟؟ وصحته اخبارها ايه ؟؟؟ ويارب يكون بخير

واتصل بى من 5 دقايق اخويا الصغير احمد كورسير وسألنى عن خالتى بمبة الرغاية وموضوع حلل المحشى والملوخية اللى بتندلق عليا

وفهمته انها شخصية وهمية من اختراعى ولكن من أجل الحديث عن الموضوع بطريقة ظريفة تمكن القارىء من استيعاب المعلومة وحفظها وخصوصا ان موضوع الشائعات ده منتشر جدا هذه الأيام

وهذا للعلم فـقط ........خالتى بمبة شخصية وهمية مش حقـيقية
والا كنت رميت هدومى كلها بسبب الأكل اللى بيندلق عليها
هههههههههههههههههه

شكراً أخي خالد على سؤالك عن أحمد أبني فهو بخير والحمد لله وحده على هذا الفضل والشكر للدكتور مجدي يعقوب مؤسس مركز القلب المتطور بأسوان والدكتورة مي حمدي السيد والتي أجرت القسطرة لأحمد

ولي عودة بمقال سوف أسجل فيه يوميات رحلة أسوان تلك والتي للأسف شاركتنا فيها زوجة غير المأسوف عليه حسني مبارك في بعض مراحلها بالهوس الأمني وتعطيل المصالح ليس أكثر ومحاولة الأستفادة من شعبية الدكتور مجدي يعقوب

وأشكرك على مقالاتك تلك الساخرة الرائعة والتي أتمنى أستمرارها

شكراً لك

لوجي الجميلة

أنضموا لحملة المليار صلاة على الرسول صلى الله عليه وسلم