قديم 16-02-2011, 04:31 PM
الصورة الرمزية hossamhussein0
hossamhussein0 hossamhussein0 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهووس بالعربيات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: العربيات

hossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant future
افتراضي رد: اى حد محتاج اى معلومه عن رينو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amro0000 مشاهدة المشاركة

لو سمحت ممكن تقولي ازاي ازبط العربية انا بجد مش فاهملها حاجة الرينو فيجو بتعتي ومحتاج لحد فاهمها خصوصا اني لسة عامل ضفيرة جديدة للعربية ضفيرة كهربة وحاسس ان التابلوة مش راكب صح اوي والواير مش رجع مزبوط وبيرعش وموش عارف مواسير التكيف ماشية ازاي لان الكهربائي معندوش خبرة اوي بلعربية دي يا ريت الاقي حد فاهم العربية دي يكلمني ياريت بجد اتمني
بص يا سيدي

عارف شارع عين شمس
هتمشي فيه كانك رايح لاخره ،، و عند المزلقان هتلاقي سنترال واخد ناصية علي ايدك اليمين و بعده سور القطار ، المهم هتدخل من جنب السنترال يمين و هيبقي سور القطار علي ايدك الشمال ،، و بعد 500 متر تقريبا هتلاقي ملات قطع غيار الرينو في كل حته و صنايعية الرينو علي قد ما انت عاوز

و من المحلات المشهورة لقطع الغيار (محل منتصر ) و بجانبة ميكانيكي شاطر جدا راجل عجوز اسمه رشدي "تقريبا" (دماغه لسعه بس ايديه زي الحرير و كان شغال في توكيل رينو في الخارج)

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم عدد خلقه و رضا نفسه وواسع رحمته و زنة عرشه و مداد كلماته

الحمد لله و لا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر عدد ما كان و ما سيكون ملئ الفراغ و ملئ السكون