قديم 27-01-2011, 12:44 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: انسحاب فيفي من امام دؤدؤا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

انت قد الكلمه دي ............؟؟؟؟

عموما انا مبنكرش ان الفرنا عربيه سحبها سريع جدا و الي بيخليها كده ان وزنها خفيف جدا بالمقارنه لموتورها غير ان مواتير الكوري بتتميز بسرعه السحب و ده بيجي علي حساب طبعا ثبات الموتور علي السرعات العاليه غير انها معدومه الامان فوق ال 120 فوق ده كلو بتعوم بغباااااء و بشعه التحكم في الدركسيون علي السرعات العاليه بالاضافه لعدم وجود عفشه اسبور ولا نظام تعليق متطور

يبقي الحسنه الوحديه هو زمن الوصول لل 120 وبسسسسسسسسس

متتكلمش كتير بقي ........ يعني لو عايز اعلم علي كل عربيه فرنا هعلم عليها ومش بس بالام 11 ......... وانا قد الكلام الي بقوله بس بشرط وحيد
يكون مكان السباق كيلو متر واحد و فيه منحني واحد يكشف قدراه العربيه علي المناوره
يعني اختبار علي حق مش نفصلها اختبار ليها مخصوص و نقول عربيه محصلتش

خليك واقعي ياباشا

معلومه توضيحيه " انا مش مع اساسا مبدأ التعليم علي بعض لاننا مش بحلبه تنافس ولا جايبين العربيات عشان نتنافس احنا بنتكلم للاهزار مش اكتر وحتي لو اتنفزت لازم نحط في دماغنا احنا بنفرفش ولا هناخد حاجه اما نفوز علي بعض خلي الموضوع فكاهي اكتر ما هو تنافسي "

ههههههههههههههههههههههههه هه

انا اقدر اعلم عليك يا ابو الاسعاد بردك ده انتا ليك صيط في المنتدي يوديني ورا الشمس هههههههه حبيبي والله يا ابو الاسعاد بس ليا كام تعليق صغير ده لانك حبيبي بس هههههههههههه

اولا بالنسبة لعفشه الفيرنا هيه عفشه رياضيه باحته ماكفريسون منفصله لكل عجلة

الباور بتاعها تقيل مش خفيف زي مالناس بتقول والباور بيفصل بعد 60 كيلو

وبالنسبة لحلقة السباق احنا نروح نشوفلنا سفينة شحن ونطلع علي المانيا وناجر منهم التراك بتاع فولكس فاجن ههههههههههه

والله انتا زي العسل يا ابو الاسعاد ومنتظرك في عروس البحر الابيض المتوسط