قديم 23-01-2011, 09:36 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: JAC B 15

ياجماعة برغم من انى مش من ملاك الجاك بس بعد مقابلة طنطا انا قابلت استاذ سيف واتفرجت انا وباقى الاخوة الاعضاء على العربية بالفصيل الممل وطبعا اسمحولى اشكر استاذ سيف اللى انا بجد سعيد انى اتشرفت عليه على المستوى الانسانى وبقى ليا اخ محترم وفاضل واحب انقل تجربتى للتفحص فى العربية
العربية من بره بسم الله ماشاء الله تصميم ملفت ومبهر للعين وبمنتهى الصراحة اشيك من عربيات كتير فى فئتها واغلى منها

ومن الداخل العربية مش ضيقة واوسع من سيارت فئتها وخصوصا ان طولى 191 سم وبالتالى اللى حيقعد ورايا حيقدر اوسع من الاكسنت والريو

التصميم الداخلى قمة فى الاناقة والخامات جيدة جدا وبالمقارنة بالام 11 الجاك افضل بمنهى الصراحة والمحرك وشككله وخامات المحرك انيقة ومحترمة والشنطة الخلفية جيدة الى حد كبير الملحوظة الوحيدة ان صاجها خفيف ودى عادى لان معايا النترا وصاجها ارق واضعف بكتييير ففى المجمل الجاك بسم الله ما شاء الله افضل بكثير من الام 11 وربنا يبارك لاستاذ سيف فى عربيته ويكفيه شرها ويديه خيرها ولكل ملاك الجاك وشكر خاص لاخويا استاذ سيف