قديم 23-01-2011, 01:09 AM
ahmed mustafa ahmed mustafa غير متواجد حالياً

ahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to behold
افتراضي رد: هام جدا جدا جدا لكل من يرغب فى اقتناء byd اتوماتيك او عاده ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MFFE مشاهدة المشاركة

الزميل الفاضل
بعد التحيه
بالنسبه للأرقام اللى ذكرتها دى موجوده فى ملحق السيارات الخاص بأهرام الجمعه الماضيه بالنسبه لمصر ودى على لسان الشركه المجمعه فى مصر اما بالنسبه على مستوى العالم فربما التعبير خانى( وهو الزياده فى نسبة المبيعات ) بس انا متذكر ان السياره فى زياده فى نسبة المبيعات 160 % ودى اعلى نسبه زياده فى مبيعات السيارات على مستوى العالم على ما اظن ودى قريته على احد مواقع الأنترنت وهحاول اجيبلك الرابط ان شاء الله وانا لم اقصد المبالغه اطلاقا بس انا صديقى الصينى مدح لى كثير فيها وشكرا
شكرا جزيلا و لك التحية لكن لا يمكن اخذ احصاءات عن شركة من الشركة ذاتها و الا فانظر الى شركات المحمول تجد كل شركة منهم تدعي أنها الاقوى و الاكبر و خلافه فأقصد أن تكون الإحصاءات من طرف معني بها و محايد كذلك و لك مني كل تقدير:14369D~ 149::14369D~1 49: