قديم 23-01-2011, 12:49 AM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: تقرير مفصل مصور لمقابله الاحلام .....!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

وبعدين اانا كنت عايز اوجه رسالة للكابتن طيار الكومي باشا متخليش حد يكرهك في فيرنتك وانا واثق انك فحتهم بيها امبارح ههههههههههههههههه وبالذات ابو الاسعاد
سامع اسمي بيتقال هنا
مبلاش تلعبو مع الصيني لاحسن تصيبو لعنته ههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

اولا حمدلله على سلامه رجاله مصرموتورز سالمين الحمدلله وفاتو كتير جدا اللى مبقدرش يحضر مقابلات مصر موتورز .
ثانيا من يستحق الأشاده والشكر الكبييييييييييييييييييييي ييييييييييير جدا جدا جدا هو ابوالأسعاد ومعاه احمد الكومى بأمانه الناس دى فى قمه الأحترام والأدب والذوق وعملوا مجهودات لاتوافيها كلام ابدا بجد يوم جميييييييل جدا ومن اسعد ايام حياتى بعد مقابله دريم لاند جاءت مقابله طنطا اكبر والمقابله القادمه اكتر واكتر واليوم كان ملىء بالمفاجأت الجميله من ابو الأسعاد وحاجه بجد تفرح وتخلى الواحد يبقى سعيد انه يكون له الشرف العظيم انه يتعرف عليهم .

كلمات : ( مع حفظ الألقاب للجميع )

وائل ( ابونورا ) : بجد كلام حضرتك هيدفعنا دايما للأمام ومش هنضعف ولاهنخاف من اى حاجه ولا اى حد يحاول ان يهد ماتقوده من بناء وتطوير لمجتمعنا الكبير وبيتنا التانى مصر موتورز .

ابوالأسعاد : بجد كلمه مليوووووووون شكرا قليله عليك والله .

احمد الكومى : مجهود كبير وواضح وبجد انت انسان اكتر من محترم . .......... التكمله موجوده بالمشاركه نظرا لطول الصفحه

حبيب قلبي يا بسوم و الله انا اتشرفت بيك اوي و انت شخصيه مهذبه و لذيذه و ميتشبعش منك واسبرانزاوي اصيل يعني ههههههههههههههه

مستنيك بعون الله بالاسكندريه