قديم 21-01-2011, 04:10 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا جماعه انا مهندس موقع كثير التنقل عايز سياره تساعدني بمقدم 13000 تقريبا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ismalawe4 مشاهدة المشاركة

أنا مهندس موقع محتاج سياره تساعدني علي الانتقال بين مواقعي اللي بشرف عليها والمواصلات بهدلتني ع الأخر

عايز عربيه حمالة قسيه علي استعداد دفع مقدم 13000 قسط لا يزيد عن 800-1000 جنيه

ولو كان فيه مستعمل شراء يكون في حدود 20000

وشكرا

حضرتك عاوز عربية تقسيط القسط في حدود 800 او 1000 وده اعتقد صعب تلاقيه غير في ماروتي وممكن استاذ سيف يدخل يفدك اكتر طبعا لكن فيه قاعده بتقول دايما عاوز قسط صغير يبقى مقدم كبير وطبعا اذا عاوز بدون مرتب يبقى لازم يكون فيه ضمانات معاش او مرتب
اما عن عربية مستعملة وتتحمل البهدله معاك بما انك هتنزل بيها مواقع يبقى حاول تزود على الاقل كمان 5 الاف يبقى معاك 25 وتدور على بيجو 504 حالتها نضيفة
ان مكنش ممكن 20 تجيب
مازدا 323
فيات 128 موديل تسعينات غلى 2000
ريجاتا لكن حالتها مش هتبقى كويسة قوي
132 حالة نضيفة ويفيض معاك
131 حالة جيدة
ماروتي من 94 - 2000

وبرضة استني رد خبراء المنتدي يفيدوك اكتر مني

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون