قديم 19-01-2011, 10:32 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رأى فى الساجا واللوجان وطلب نصيحه

انا هنا يا رينو باشا بس انت عارف بقي اخر السنة وتقفيل الشغل - عموما والله العظيم (وانا عمري محلفت علي اي منتدي لان الموضوع مش مستاهل) انا مليش اي علاقة بالتوكيل ولا بغيره لا الاخ صلاح يفتكر ان انا من التوكيل برضة ووالله انا كمان مش مغربي والله مصري انا مدير مبيعات في الاسكندرية المهم يا عمنا صلاح الكلام اللي احنا بنكتبة هنا ملوش الا غرض واحد ان احنا نفيد واحد عايز يعرف معلومة لان احنا كمان في الاول كنا محتارين لغاية ما ربنا هدانا للي احنا شايفينة احسن احنا مبنحقرش من اي عربيه بس كل اللي بنكتبة وجهة نظر اما تقبلها او ترفضها انت حر واللينكات اللي انت حطتها بتشكر في العربيه مش بتعيب فيها؟؟؟؟؟؟ وبالنسبة لصوت الماتور ما البي ام صوت ماتورو عالي انا مش فاهم انت عاملها مشكلة ليه - طيب انا عندي لانسر 2008 غير اللوجان صوت ماتورها اعلي من اللوجان تصدق بقي يعني صوت ماتور اللوجان مش 128 ولا هو دبابة وعلي فكره معني ان فية ناس تشتكي من صوت الماتور معني كده انهم نازلين من عربيات نضيفة ودا شيئ يسعدنا ميعبش العربيه وبعدين بعد قراءة الموضوع محدش عاب في الساجا ولا حاجة انت راكب عربية زي الفل من وجهة نظرك ربنا يباركلك فيها
ووالله لسة واخد بالي دلوقت ان انا بكتب في موقع البروتون مش تقول كده يا عم رينو يلا بينا يا عم من هنا قوم بينا نمشي علي بيتنا يا صلاح باشا دي الساجا دي حكاية لوجان اية وبتاع ايه هي دي عربيه يا راجل دي بتعوم وبتمشي علي الحيط صرصار دا يا خويا ولا اية؟؟
يا عم خليك فريش احنا في رحلة خلاص يا عم رينو اللوجان وحشة اوكي نهاركو عسل