قديم 18-01-2011, 11:01 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رجاء لكل ملاك نيسان صني الدخول

آه معلش نسيت بس كان فيه حاجة إستفذتني توزيع إيه بقى الي غلط أداوت إيه .. تاني كدة ماسمعتش.
إزاي ياعني دواسة البنزين في السقف ياعني ولا إيه.
ماتحضرونا يارجالة مش أحسن من الي بيحط العدادات في نص الطابلوه ولا الي بيحطوا الهاند بريك في الرجل الشمال ولا الي بيقفل الزجاج من الزراير في الكونسول الي في النص.
أنا شايف الوضع طبيعي ياعني دراع الإشارات والنور شمال الطفاية في نص المساحات والمية يمين عندك مكان تخزين في نص التابلوه للمتعلقات الخفيفة والسريعة الكاسيت في مكانه الطبيعي زرار التحذير (الإنتظار) بردك وفي نفس مكانه الي كل العربيات بتحطه فيه.
هواواضح من الأول إني الرأي الي حضرتك مستشهد بيه أو بتستفسر عنه متحامل أو غير حيادي. فا ماتشغلشي بالك. وعموما إقرى عن النيسان وجرب كمان لو عايز وكون رأيك إنتا وإبقى قولنا عليه.