قديم 17-01-2011, 09:29 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كم أكثر سرعة مشيت عليها؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hatem_eg مشاهدة المشاركة

ما جربتش بنفسي الكرولا بصراحه لكن ركبت مع واحد كانت مو 2006 1600 سي سي كان ماشي بيها 160 -170 وكان بياخد غرز في المعقول يعني ، والعربيه ما شاء الله كانت كويسه مش بالطريقة اللي قلت عليها ، في المعقول يعني ، ماهياش الماني وفي نفس الوقت ولا هي بردو كوري.
بص يا باشا العربيتين اللى انا سقتهم كانوا 1300 و كان بينزل منها 1800 هنا فى الكويت و كانت مع واحد صاحبى ركبتها معاه كذا مرة بس للأسف ماسقتهاش بس انا حاسس انها كانت اثبت فعلا ...

و لعلمك يا باشا صاحب عربية من اللى انا سقتهم و اشتكيت منهم كان كتير بيمشى على 180 و غرز خفيفة برده و بعدين لما انا سقت العربية و اشتكيت له من الثبات قالى انه مابيحسش بالحكاية دى قوى لأنه اتعود على العربية خلاص ....

بص يا باشا هتبان قوى معاك لما تسوق المانى مثلا و بعدين تنزل منه تسوق الكرولا .. هتحس بالفرق فعلا.
و شكرا يا جميل لمداخلتك
.
.
.

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!