قديم 19-12-2010, 02:41 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رخصة القيادة منتهية !!!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_samy2002 مشاهدة المشاركة

يا عم باهى انت مالك متنرفز عليا لية ؟
هوة السؤال حرام ولا اية ؟
انت ماتعرفش ان المصرى دايما بتاع اخر وقت ولا انت مش مصرى
على العموم شكرا على الافادة
فى الله
اولا اسمك احمد جميل على اسم حبيبى وحبيبك محمد صلى الله علية وسلم
ثانيا بم انك عضو جديد فأنا عايز منك طلب اخوى بعد اذن سعاتك سؤالك كان سهل جدا الرد عليه والرد عليك رجل يعتبر اخ كبير وجميل يمكن مكنش ليك حظ تتعرف علية كويس بم انك عضو جديد وانا عارفه كويس جدا من لقائاتى بيه هو الاكس لانس هشام باهى اظن انه افادك فى الرد كويس على فكرة استاذ هشام من الاخوة فى المنتدى الليهم محبتهم فى قلوب معظم الاعضاء .
بغض النظر عن الاطالة دى كلها يمكن انت مفهمتش انه كلامه كله بطريقة مرحة لانك زى مقولتلك قبل كدة عضو جديد لكن هو على طول بيحب يجاوب بالادلة بطريقة مرحة .
هو اجاب بالبند 4 فى قانون المرور
بعد المعاتبة المرحة انك منتظر 10 سنين ولسة عايز فترة سماح .
وانت جاوبت بمرح برضة ان دا من طباع الشعب المصرى .
بس انا حبييت بس اوضحلك مقام الرجل الانت حسيت انه اتنرفز من سؤالك .
فأن شاء الله لما تتعرف عليه كويس حتعرف انه رجل جميل بيحب الفكاهه والمرح فى حدود احترام الكرامة للاعضاء

My car