قديم 18-12-2010, 12:06 PM
الصورة الرمزية otefa
otefa otefa غير متواجد حالياً
هواياتي: cars&motorcycles

otefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اصحاب الموتوسيكلات الصيني .......انتبهوا!!!!

أيه ده هو فيه أيه
قولتولي الموضوع كان بيتكلم علي أيه والله ماهزار أنا بصيت فوق علشان أفتكر أسم الموضوع
اصحاب الموتوسيكلات الصيني .......انتبهوا!!!!....... ..............مش كده برده ولا !
طيب ماهشام كان قصده خير وواضح تماما من أسم الموضوع خلو بلكم ياجماعة مشددين جامد علي الصيني
بالنسبة للي راكب فسبا ولا أي بايك وشايل عيلة كاملة وراه ده أكيد غلطان ومش غلط عادي(غبييييييييييييييي) علشان يعرض طفل صغير ماعندوش التمييز ولا يقدر يقول لأبوه مش هاركب معاك يابابا علشان أنا خايف
المفروض ألي يعمل كده ويتمسك في كمين يتحبس والله لشروعه في قتل أطفال بالبراءة ولا يوجد أي مبرر في الدنيا لأهمال جسيم زي ده وأقل شيء ممكن يتقال عليه أنه شروع في قتل
هي البايكس الصيني متصنعة بالبركة والكواليتي ليها مش أد كدة جنزير يتفك ويقطع ويكسر رجل ألي راكبها ولا يوقعو من فوق كوبري وياما سمعنا مصايب بسببها(عيوب صناعة) مش بسبب الي سايقها
يبقي نلم الدور والواحد يركب لوحده ويخاطر بنفسه وبمراته كمان لو موافقة أنما الأطفال الغلابة أيه ذنبهم
الله يسامح كل مسؤل علي التهاون في أرواح الناس

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

م/محمد