قديم 10-12-2010, 05:31 AM
bassol200 bassol200 غير متواجد حالياً

bassol200 will become famous soon enoughbassol200 will become famous soon enough
افتراضي رد: "ميتسوبيشي" قد تجمع سياراتها في مصر

اية الفرق ياباشا مش عارف ما النيسان صنى شغالة زى الفل ومالة التقفيل المصرى انا شايف ان اشجع صناعة بدلى بدل الخليجى دة وانتا تعرف الخليجى تقفيلة اية و لا اية موصفات الصناعة على الاقل هنا التقفيل المصرى لى ضمان اعرف اصلحة اعرف اخد حقى و ياما ناس جابت خليجى و طلع فى عيوب العن من المصرى مليون مرة فى الميكانيكا بتاعت العربيية انا شايف دى حاجة كويسة و لو هنتكلم بقى فى التقفيل و عربيية صح يبقى من بلدهاااااا و لا تقولى خليجى و لا تقولى مصرى بس كدة انا شايف كدة دة الصح وشكرا ليك
كلام معقول و عاقل جداً و اللى بيتكلم عن فرق السعر معتقد انه بسبب فرق الخامات اقوله .. اسف ليك تفكيرك محدود .. الفرق السعر ده لو اخدتها بنظره عميقه .. ده فرق العماله ماهو اللى بياخد شهريه فى اليابان مش زى اللى بياخد فى مصر ولا ايه يا بشمهندس .. انا معايا صني 2010 و بفرك بيها و بجري بيها و بعمل بلاوي بيها و مشيت بيها على 200 اكتر من 30 كيلو من غير ما ابص على عداد الحراره اصلا . مع احترامي لكل الكوري .. الالماني و اليابانى يكسب حتى الامريكاني .. لو تقفيل مصري .. لو انت مستعر من بلدك.. لو انت مستعر من بلدك اتنازل عن الجنسيه المصرية و روح المانيا هتلاقيهم بيتكلمو على ال S-class اللى بتتجمع فى 6 اكتوبر و ال 7-Series بتتجمع فى 6 اكتوبر .. اه نسيت اقولك .. 6 اكتوبر دى فى جمهورية مصر العربيه !! بلدي و كل سنه و انت طيب .. رجاء الناس ماتقللش من شأن بلدها عشان هى متحيزة لعربيه او عربيتين ثمنهم ماعداش ال 200 الف !! دى عربيات استهلاكيه فى الاول او الاخر و احسبها صح
تــحــيــا مــصــر