الموضوع: honda cbr 250r
قديم 05-12-2010, 06:50 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: honda cbr 250r

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jack Box مشاهدة المشاركة

اللعب اللي موجود في السوق ده سهل اكتشافه للمتمرسين واصحاب الخبره والوسطاء يمتنعون
يعني انا بصراحه ماشي بمبدا الحاجه اللقطه وبدل ما اادفع كذا ازود عليهم كذا عشان اركب حاجه كويسه لكن انتا مجرد ما تركب حاجه زي 250 بعد فتره قليله جدا هتبدا تحس انها اد ايه علي ادها لما يعدي من جمبك 600 او 900 او 1000 بعيد عن الامكانيات الماديه لازم يبقي في طموح وسعي ورا الطموح ده عشان نقدر نحققه لان مشوار الالف ميل بيبدا بخطوه
انا مش بكسر مقاديف حد بس انا بوضحلك الصوره اللي انتا هتبقي فيها اول ما تركب ان شاء الله فا لازم كلنا نسعي ورا حلمنا ونخليه في خانه الاولويه
اهم حاجه في حياتنا لازم تعرف انتا عايز ايه وازاي تقدر توصل للحلم ده لان اللي معاه ماتور عالي اكيد مش الكل اهاليهم اللي دفعوا بالعكس كتير مننا شقيوا جامد وانا واحد من الناس دي عشان تركب حاجه عليها القيمه وحاجه مش هينه
الكل لازم يحارب في مجاله
وربنا يوفق الجميع
كلامك مظبوط بس انا ليه راي لان كلنا شغالين وبنعمل فلوس خاصه بالواحد انما الاهل مش شرط اللي يجيبوا كل شيء.. وحتي لو ساعد مش هيساعد عشان تشتري مثلا جولد وينج .؟ يساعدوا بس الاول عشان ابنهم غاوي موتسكلات يركب حاجه بطيئه وهاديه ومش غاليه اما دورك انت بعد كده في حاله وجود طموح لحاجه معينه زي كلام هشام عشان تركب حاجه عاليه لازم توفر وتحوش ومعاك البايك بتاعك والله ظهر بايك اعلي ولقطه ومرخص . اغير وهكزا..لان بيتهيقلي عشان يبقي معايا فلوس الجولد وينج مش هشتريها غير لما اطلع سلمه الس سي واحده واحده .
اسف للاطاله.

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*