الموضوع: honda cbr 250r
قديم 04-12-2010, 11:01 PM
الصورة الرمزية zek_mmo
zek_mmo zek_mmo غير متواجد حالياً

zek_mmo will become famous soon enough
افتراضي رد: honda cbr 250r

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jack Box مشاهدة المشاركة

اللعب اللي موجود في السوق ده سهل اكتشافه للمتمرسين واصحاب الخبره والوسطاء يمتنعون
يعني انا بصراحه ماشي بمبدا الحاجه اللقطه وبدل ما اادفع كذا ازود عليهم كذا عشان اركب حاجه كويسه لكن انتا مجرد ما تركب حاجه زي 250 بعد فتره قليله جدا هتبدا تحس انها اد ايه علي ادها لما يعدي من جمبك 600 او 900 او 1000 بعيد عن الامكانيات الماديه لازم يبقي في طموح وسعي ورا الطموح ده عشان نقدر نحققه لان مشوار الالف ميل بيبدا بخطوه
انا مش بكسر مقاديف حد بس انا بوضحلك الصوره اللي انتا هتبقي فيها اول ما تركب ان شاء الله فا لازم كلنا نسعي ورا حلمنا ونخليه في خانه الاولويه
اهم حاجه في حياتنا لازم تعرف انتا عايز ايه وازاي تقدر توصل للحلم ده لان اللي معاه ماتور عالي اكيد مش الكل اهاليهم اللي دفعوا بالعكس كتير مننا شقيوا جامد وانا واحد من الناس دي عشان تركب حاجه عليها القيمه وحاجه مش هينه
الكل لازم يحارب في مجاله
وربنا يوفق الجميع
انا معاك في الكلام الي بتقولو طبعا الواحد لازم يحط قدامه هدف وهدف كبييـــــــــــــــــــــ ـــــــــــر كمان علشان لما يوصل علي الاقل ل نصه يحس انو انجز حاجه برضو وطبعا احننا سننا كبير يعني بشكل او باخر موضوع الاعتماد علي الاهل ده اذا مكنش انتها اكيد حيكون في حدود
بس موضوع ال 250 ده علي حسب توجيهات الناس الي بتركب وانت واحد منها الناس الجدعان بصراحه ومبتبخلش علي حد بمعلومه او خدمه
بس دي مكنه حلوه كا بدايه علشان يتعلم عليها وده حيكون فتره حتي الاتقان يعني
دبس بيني وبينك انا موافقك وانشاء الله انا من محبي ال 600 متوسط لا زي ال1000 ولا الاقل من كده
فا لو توفرت الامكانات حبتدي بيها